Hoe geduldig te zijn?

Om geduldiger te zijn, probeer een paar keer diep adem te halen wanneer je ergens ongeduldig over begint te worden, wat je kan helpen kalmeren. Als specifieke dingen uw ongeduld opwekken, zoals in de rij staan of mensen die niet zo snel werken als u, probeer dan strategieën te bedenken om ze tegen te gaan. U kunt bijvoorbeeld een korte wandeling maken of uzelf afleiden met iets op uw telefoon. Probeer bovendien elke dag wat lichaamsbeweging te krijgen, of het nu gaat om wandelen, hardlopen of fietsen, wat kan helpen bij het verlichten van opgekropte stress die je misschien ongeduldiger maakt. Voor meer suggesties van onze co-auteur, zoals hoe u ongeduld kunt afweren wanneer u ergens op wacht, blijf lezen!

Hoe kan ik meer geduld hebben met irritante patiënten met wie ik in het ziekenhuis werk
Hoe kan ik meer geduld hebben met irritante patiënten met wie ik in het ziekenhuis werk?

Of je nu vastzit in de file of gefrustreerd raakt door een moeilijk project, ongeduld is een natuurlijke reactie als het niet goed gaat. Door uw ongeduld te leren beheersen en te neutraliseren, kunt u rustiger, gelukkiger en begripvoller worden, ongeacht in welke frustrerende situatie u zich bevindt!

Methode 1 van 3: geduld oefenen in het moment

  1. 1
    Neem de gedachten en fysieke gevoelens van ongeduldig op. Als u zich in een stressvolle situatie bevindt, wees dan alert op gedachten die erop wijzen dat u misschien ongeduldig wordt, zoals 'Dit duurt een eeuwigheid' of 'Deze persoon doet zo vervelend'. Wanneer u deze ongeduldige gedachten oppikt, stop dan en neem contact op met uw lichaam om te zien wat u lichamelijk voelt. U zult waarschijnlijk onmiddellijk tekenen van ongeduld kunnen herkennen, en het identificeren ervan kan u helpen uw frustratie tegen te gaan. Enkele fysieke symptomen kunnen zijn:
    • Spanning in uw spieren
    • Rusteloze, wiebelende voeten of benen
    • Je handen balanceren
    • Korte ademhalingen
    • Een verhoogde hartslag
    • Prikkelbaarheid of woede
  2. 2
    Zoek uit wat uw ongeduld veroorzaakt. Als je eenmaal hebt ingezien dat je ongeduldig bent, is het tijd om de oorzaak op te sporen. Denk voorbij je directe frustratie en vraag jezelf af: "Waarom voel ik me eigenlijk zo?" Enkele veel voorkomende oorzaken van ongeduld zijn:
    • Uw omgeving voldoet niet aan uw verwachtingen. U kunt bijvoorbeeld onverwacht verkeer tegenkomen, of een restaurant kan drukker zijn dan u had gedacht, waardoor u zich geïrriteerd en gefrustreerd voelt.
    • Andere mensen gedragen zich niet zoals u dat wilt. U kunt bijvoorbeeld ongeduldig worden dat iemand voor u in de supermarkt het hele gangpad blokkeert of te lang met de receptionist praat.
    • Als je een nieuwe vaardigheid niet snel genoeg onder de knie kunt krijgen. U kunt bijvoorbeeld ongeduldig worden als u geen nieuw wiskunde- of computerconcept kunt bedenken. Misschien heb je de onrealistische verwachting dat je alle nieuwe concepten snel zult begrijpen.
    • Als je je gedachten niet kunt beheersen. Je kunt ongeduldig worden omdat je niet kunt dicteren welke emoties en gedachten in je opkomen, zelfs als je beseft dat je niet veel kunt doen om het te stoppen.
  3. 3
    Neem even de tijd om jezelf te aarden. Het nemen van kleine, gemakkelijke acties kan de cyclus van uw ongeduld doorbreken voordat het verder kan gaan, waardoor u de kans krijgt om uzelf te hergroeperen. Concentreer u op uw bewegingen en de fysieke sensaties van uw acties, die u zullen afleiden van uw ongeduld.
    • Een goede manier om jezelf te aarden, is door je op je omgeving te concentreren. U kunt bijvoorbeeld even de tijd nemen om na te denken over hoe uw voeten aanvoelen als u op de grond staat, hoe het voelt om in een stoel te zitten of het gevoel van een voorwerp in uw hand.
    • Je kunt ook een eenvoudige aardingsoefening proberen, zoals het zoeken naar 3 dingen in je omgeving die blauw zijn. Deze eenvoudige acties helpen je terug te keren naar het huidige moment.
    Hoe kan ik een uur geduld hebben
    Hoe kan ik een uur geduld hebben?
  4. 4
    Haal 5 keer diep adem om uw hartslag te vertragen. Sluit je ogen en adem diep in je buik in. Houd het even vast, laat de lucht langzaam ontsnappen. Voel hoe je lichaam kalmeert en laat die fysieke ontspanning in je geest stromen, waardoor je ongeduldige gedachten tot rust komen.
    • Naast het kalmeren van je lichaam, zal een paar keer diep ademhalen je dwingen om langzamer te gaan voordat je iets uitslag zegt of doet.
  5. 5
    Verander indien mogelijk uw perspectief over uw situatie. De meeste situaties die u een ongeduldig gevoel geven, zijn situaties die niet gemakkelijk kunnen worden veranderd (als er een gemakkelijke oplossing was, had u deze waarschijnlijk al gevonden!). In plaats van je te concentreren op dit gevoel van machteloosheid, concentreer je je op wat er veranderd kan worden: je houding en kijk op de situatie. Zeg tegen jezelf: "Aangezien ik mezelf niet volledig uit deze situatie kan verwijderen, hoe kan ik het dan verbeteren?"
    • Als u bijvoorbeeld gefrustreerd bent over een opstel dat u aan het schrijven bent, kunt u zich concentreren op het aangenamer maken van uw omgeving. Zet muziek op die je helpt te concentreren, thee te zetten of een hapje te eten.
    • Je kunt ook rechtstreeks ingaan op wat je echt dwarszit in de situatie, zoals het feit dat het schrijven van het essay lang duurt. U kunt bijvoorbeeld uw klok bedekken, zodat u geen tijdklok voelt.
    TIP VAN EEN EXPERT

    Onze expert is het daarmee eens: als u zich ongeduldig voelt ten opzichte van iemand of iets, laat dan het idee los dat u weet wat het beste is voor die persoon of situatie. Blijf in plaats daarvan openstaan voor alles wat zich op dat moment ontvouwt. Vertraag uw ademhaling om meer ontspannen te zijn, en blijf geaard door uw voeten op de grond te voelen. Laat dan uw angstige gedachten weer naar beneden vallen in de rest van uw lichaam.

  6. 6
    Zoek zo mogelijk iets goeds of interessants in de situatie. Als u uw situatie niet kunt veranderen, kunt u het beste uw perspectief erop veranderen. Vraag jezelf om iets positiefs te vinden over waar je nu bent en concentreer je daarop in plaats van op je ongeduld. In het begin is het misschien moeilijk - zoals bij veel negatieve emoties, kan ongeduld je een goed en krachtig gevoel geven op het moment - maar als je jezelf dwingt om je op het positieve te concentreren, zul je je op de lange termijn veel beter voelen.
    • Als u bijvoorbeeld in de file staat, chat dan met een andere persoon in de auto of bel een vriend of familielid als uw auto een Bluetooth-functie heeft. Verander van radiostation of plaats een nieuwe cd en zing mee.
    • Als je vastzit in een vervelende of frustrerende situatie, probeer dan productief je tijd te besteden. Als u bijvoorbeeld aan het rijden bent, luister dan naar een interessant audioboek. Als je lange tijd in een dokterspraktijk moet zitten, probeer dan een project mee te nemen om aan te werken.

Methode 2 van 3: toewerken naar langdurig geduld

  1. 1
    Houd een dagboek bij om patronen in uw ongeduld te ontdekken. Draag een klein notitieboekje bij u en noteer elke keer dat u zich ongeduldig voelt. Schrijf de datum op, de tijd, waar je ongeduldig over bent en hoe dat ongeduld je lichamelijk en emotioneel doet voelen. Lees na twee weken je dagboek nog eens door en kijk naar welke situaties je het meest ongeduldig voelt.
    • U kunt zich bijvoorbeeld realiseren dat uw ongeduld voortkomt uit frustratie bij andere mensen. Je zou kunnen schrijven: "1 juni, wiskundelessen, 14.00 uur. Ik voelde me ongeduldig omdat John zo langzaam aan het werk was. Mijn spieren begonnen gespannen te worden."
    • Het bijhouden van je frustraties heeft de toegevoegde bonus dat je je emoties kunt uiten, waardoor je je rustiger en minder gestrest kunt voelen.
    • Uw ongeduld kan worden veroorzaakt door situaties, prikkels uit de omgeving of zelfs uw fysieke toestand. U zult bijvoorbeeld merken dat u zich ongeduldiger voelt als u veel tijd op sociale media doorbrengt. Sommige mensen voelen zich ook ongeduldiger als ze bepaalde dingen eten of drinken, zoals koffie en andere cafeïnehoudende dranken.
    Hoe kan ik geduld hebben voor een pakket
    Hoe kan ik geduld hebben voor een pakket?
  2. 2
    Creëer een persoonlijke strategie om uw triggers tegen te gaan. Ga zitten met uw dagboek en schrijf een lijst op van de dingen die uw ongeduld het vaakst lijken aan te wakkeren. Vraag uzelf af wat u kunt doen om uw ongeduld in deze situaties te neutraliseren en schrijf een stapsgewijze lijst op van dingen die u altijd en overal kunt doen.
    • Als u bijvoorbeeld vaak ongeduldig wordt bij uw vrienden of familieleden, kan uw strategie zijn: "Haal drie keer diep adem. Leg uit waarom u zich gefrustreerd voelt. Neem een pauze en loop weg als u nog steeds ongeduldig bent."
    • Als u merkt dat uw ongeduld wordt verergerd door bepaalde voedingsmiddelen of dranken, probeer ze dan uit uw dieet te schrappen.
    • Als sociale media je frustreren en je in de steek laten, overweeg dan om je telefoonwaarschuwingen uit te schakelen of een app of plug-in te gebruiken waardoor je gedurende een dag een paar uur niet kunt inloggen.
    • Wees creatief met uw oplossingen en probeer verschillende dingen om te zien wat het beste werkt. Gun uzelf de tijd om te veranderen; het zal niet van de ene op de andere dag gebeuren, maar je zult jezelf op termijn kunnen verbeteren.
  3. 3
    Oefen korte meditaties om te gebruiken als u ongeduldig bent. Gebruik elk moment van potentieel ongeduld als een kans om je op je ademhaling te concentreren en bij jezelf te komen. Centreer uzelf op uw voeten of in uw stoel en adem diep in, waarbij u het patroon van uw in- en uitademingen opmerkt. Sluit je ogen als je kunt, of concentreer je op een stilstaand punt in de kamer.
    • Oefen deze snelle meditaties een paar keer per dag, zelfs als je geen ongeduldig gevoel hebt. Als je je op je gemak voelt door te mediteren als je kalm bent, wordt het gemakkelijker om dat te doen in de hitte van het moment.
  4. 4
    Pas uw verwachtingen aan. De wereld zal niet altijd voldoen aan uw verwachtingen, en u zult erg gefrustreerd zijn als u voortdurend van streek raakt wanneer mensen, plaatsen of dingen niet voldoen aan onmogelijke normen. Als u ongeduldig bent, kan het zijn dat u de verwachtingen moet heroverwegen. Bijvoorbeeld:
    • Als u ongeduldig bent in uw plan voor gewichtsverlies, moet u uzelf er misschien aan herinneren dat het overtollige gewicht niet allemaal in een week is aangehouden en dat het even zal duren voordat het loskomt.
    • Als u merkt dat u ongeduldig bent vanwege het verkeer, moet u wellicht uw overtuiging heroverwegen dat uw woon-werkverkeer 20 minuten duurt, terwijl het in werkelijkheid gemiddeld 35 minuten duurt. Alleen omdat die ene keer dat het 20 minuten duurde, betekent niet dat elke rit naar het werk zou moeten worden verwacht tot 20 minuten duren.
    • Als je gefrustreerd raakt dat je partner je trouwdag chronisch vergeet, en dit is verontrustend voor je, kies er dan voor te accepteren dat het onthouden van deze datum niet zo vanzelfsprekend is als voor jou. Zet de datum op een gedeelde agenda en vraag hem een week van tevoren om samen leuke activiteiten te plannen.
  5. 5
    Train regelmatig om opgekropte stress te verlichten. Probeer elke dag een beetje aan lichaamsbeweging te doen, ook al is het maar een korte wandeling of joggen op en af de trap. Door aan lichaamsbeweging te doen, worden de stresshormonen die uw lont verkorten, verbrand, waardoor het gemakkelijker wordt om uw hoofd koel te houden in intense situaties.
    • Als je tijd hebt, probeer dan ook intensievere fysieke activiteit te ondernemen, zoals joggen, zwemmen, fietsen of lichte gewichten.
    • Soms kun je lichaamsbeweging gebruiken om je ongeduld op dat moment tegen te gaan. Als u zich bijvoorbeeld ongeduldig voelt tijdens het werken aan een project, sta dan op van uw bureau en maak een wandeling van 5 minuten.
    • Als je vastzit in het verkeer, probeer dan je armen te bewegen en op het ritme van je muziek te gaan.
    Hoe kan ik geduldig zijn als ik les geef aan een klas met jonge kinderen
    Hoe kan ik geduldig zijn als ik les geef aan een klas met jonge kinderen?
  6. 6
    Wees voorbereid om ongeduld af te weren dat wordt veroorzaakt door lang wachten. Veel mensen worden ongeduldig als ze lang moeten wachten, zoals in een traag restaurant of een dokterspraktijk. Als je jezelf kunt afleiden met andere activiteiten terwijl je wacht, is het veel gemakkelijker om geduldig te blijven.
    • U kunt bijvoorbeeld een boek, een kruiswoordpuzzel of een spel op reisformaat inpakken als u denkt dat u misschien een tijdje moet wachten, zoals bij de dokter of een drukke supermarkt.
    • Je kunt jezelf ook afleiden met alles wat voorhanden is. Luister naar de gesprekken van andere mensen, kijk naar de andere chauffeurs die met u in de file staan, of lees de koppen van tijdschriften of kranten terwijl u in de rij wacht.
  7. 7
    Vraag hulp als u zich overbelast voelt. Ongeduld kan een teken zijn van een burn-out. Als u zich vaak gestrest, prikkelbaar of ongeduldig voelt, zijn dit tekenen dat u onder te veel druk staat. Zoek taken die u kunt delegeren en praat met een vriend, familielid of collega om te zien of zij kunnen helpen. Als u een deel van de druk van uzelf wegneemt, verlaagt u uw stressniveau en wordt u in de eerste plaats minder snel ongeduldig.
    • Als je je bijvoorbeeld gefrustreerd voelt over een project, praat dan met je baas of docent over hulp van een collega of medestudent.
    • Zeg: "Ik heb hier heel hard aan gewerkt, maar het wordt mij te veel voor mezelf. Kan ik een partner krijgen om het werk mee te verdelen?"
    • Voel je nooit slecht als je om hulp vraagt, vooral niet als het te maken heeft met je geestelijke gezondheid. Mensen zullen vaak graag helpen, en u zult zich veel meer ontspannen voelen als u de last kunt dragen.

Methode 3 van 3: accepteren wat je niet kunt veranderen

  1. 1
    Oefen met het relativeren van uw ongeduld. Wanneer je in het heetst van de strijd met een taak bezig bent, kan het cruciaal zijn om iets nu gedaan te krijgen - en nadenken over wat er kan gebeuren als het niet wordt gedaan, voedt je ongeduld. Vraag uzelf in plaats daarvan af: "Waarom heb ik zo'n haast?" Zelfs als de taak een beetje laat is voltooid, wordt deze nog steeds gedaan en komt alles goed.
    • In echte gevallen van leven of dood helpt het misschien niet om je perspectief te verbreden. Als u bijvoorbeeld wacht op een ambulance om een gewonde te helpen, kan het erg belangrijk zijn of de ambulance te laat komt.
    • Leid in deze situatie uw ongeduld om te doen wat u maar kunt, of dat nu de persoon op zijn gemak stelt of meer informatie geeft aan de telefoniste van de alarmcentrale.
  2. 2
    Wees aardig voor jezelf over je eigen tekortkomingen. Als je ongeduld draait om gefrustreerd raken door jezelf, doe dan een stapje terug en besef dat je maar zo veel van jezelf kunt verwachten. Het is geweldig om jezelf te willen verbeteren en nieuwe vaardigheden te willen leren, maar als je jezelf in elkaar slaat, verlies je alleen maar het zelfvertrouwen. Ga in plaats daarvan uw tekortkomingen direct onder ogen en kijk hoe u ze kunt omzeilen, of er zelfs positieve punten van kunt maken.
    • Je ongeduldig voelen met jezelf komt vaak voort uit het idee dat het altijd beter is om sneller te gaan, wat niet noodzakelijk waar is.
    • Door langzaam en geduldig te werk te gaan, zul je het concept dieper begrijpen en misschien zelfs meer genieten.
    • Onthoud dat de meeste dingen tijd en moeite kosten om ze onder de knie te krijgen. Geduld zijn met jezelf is het beste cadeau dat je jezelf kunt geven.
    Een manier om geduldig te zijn bij het wachten op uw pakket is door te denken
    Een manier om geduldig te zijn bij het wachten op uw pakket is door te denken: het zal precies op het juiste moment aankomen.
  3. 3
    Accepteer dat uw verwachtingen misschien niet altijd worden vervuld. Het meeste ongeduld komt voort uit de frustratie dat mensen of situaties niet overeenkomen met wat u verwacht. In plaats van dat de dingen op een bepaalde manier moeten zijn, kunt u uw grip op uw verwachtingen losser maken en uitkijken naar de verrassingen die op uw pad komen. Accepteer dat mensen en situaties nooit perfect zullen zijn en neem de wendingen van het leven met gratie en humor.
    • In plaats van uw geduld te verliezen als een vriend iets te drinken morst, kunt u er bijvoorbeeld aan denken dat het een ongeluk was en dat niemand perfect is. Neem even de tijd om te ademen, stel ze gerust dat het goed is en ga verder.
  4. 4
    Maak een lijst van de dingen waarvoor je elke dag dankbaar bent. Studies hebben aangetoond dat mensen die in hun dagelijks leven dankbaarheid tonen, meer geduld hebben en een betere zelfbeheersing hebben. Oefen dit door elke dag 3-4 dingen te bedenken waar je dankbaar voor bent. Neem even de tijd om van het gevoel van dankbaarheid te genieten en concentreer u erop.
    • Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat je dankbaar bent dat je een dak boven je hoofd hebt, dromen en doelen voor de toekomst hebt, en vrienden die van je houden.
  5. 5
    Bouw uw zelfvertrouwen op en heb vertrouwen dat u andere oplossingen zult vinden. Iedereen komt in zijn leven obstakels tegen die onmogelijk lijken te overwinnen. Door je zelfvertrouwen te cultiveren, zul je beseffen dat je slim en sterk genoeg bent om manieren te vinden om deze obstakels te omzeilen, hoe ongeduldig of overstuur je ook bent.
    • U kunt zich bijvoorbeeld gefrustreerd voelen wanneer u solliciteert naar een baan, maar geen pauze lijkt te nemen. Vertrouwen hebben in jezelf zal je optimistisch houden en je motiveren om hard te blijven werken totdat de zaken beter gaan.

Vragen en antwoorden

  • Hoe kan ik geduldig zijn als ik les geef aan een klas met jonge kinderen?
    Wees positief. Door zich te concentreren op de goede eigenschappen van elke leerling en hun sterke punten te erkennen, zal het geduld verder toenemen. Dit is vooral belangrijk bij het corrigeren van een leerling. Door een positieve draai te geven aan correctie, zal een student het gemakkelijker accepteren en zichzelf tot vooruitgang neigen.
  • Hoe kan ik wachten tot een belangrijke gebeurtenis binnen een maand plaatsvindt?
    Doe elke dag hetzelfde, en uiteindelijk zullen de dagen in elkaar overvloeien, en voordat je het weet, is je evenement morgen.
  • Ik heb online iets besteld en ik kan niet wachten tot het komt! Kun je helpen?
    Een manier om geduldig te zijn bij het wachten op uw pakket is door te denken: het zal precies op het juiste moment aankomen. Het zal niet weglopen, dus je hoeft er niet altijd naar te kijken. Bekijk een tv-programma dat je echt leuk vindt of speel je favoriete game.
  • Hoe blijf ik kalm in tentamenzaal?
    Haal diep adem, ontspan, maak je hoofd leeg en zeg tegen jezelf dat alles in orde is.
  • Hoe kan ik geduld hebben voor een pakket?
    Kijk niet naar de klok. Neem een warm bad en doe er zo lang mogelijk over (je haar wassen). Doe een dutje of slaap. Gebruik een favoriete geur in uw kamer om u te kalmeren. Zoek andere dingen om te doen dan te blijven wachten.
  • Hoe kan ik meer geduld hebben met irritante patiënten met wie ik in het ziekenhuis werk?
    Onthoud allereerst dat ze waarschijnlijk lijden en dat lijden mensen geïrriteerd maakt. Zeg gewoon tegen jezelf dat het de pijn is die praat. Ten tweede kunnen ze in het verleden slechte ervaringen hebben gehad met zorgverleners, dus ze vertrouwen je nog niet. Je hebt de kans om hun mening te veranderen door buitengewoon zorgzaam en vriendelijk te zijn. Ten derde, ongeacht of u hun houding of instelling met uw vriendelijkheid verandert, onthoud dat u geen controle hebt over hoe anderen handelen, alleen hoe u reageert.
  • Hoe kan ik objectief denken en het grote geheel zien als ik midden in een stressvolle situatie zit?
    Sluit je ogen, haal diep adem, tel tot 10, luister naar muziek indien beschikbaar en probeer helder te denken. Focus op zelfbeheersing.
  • Wat kan ik doen aan mijn relatie met een actrice? Ik ben de man uit de middenklasse, 21 jaar oud, en zij is 30.
    Omdat je leeftijdsverschil groot is, moeten jullie allebei goed aan elkaar denken en proberen niet te haasten.
  • Hoe kan ik een uur geduld hebben?
    Probeer jezelf bezig te houden. Doe dingen die uw gedachten afleiden van waar u op wacht.
  • Wat doe je terwijl je op een sms wacht?
    Schakel uw telefoon of apparaat uit, maar laat deze in stand-by staan. Neem hem mee, maar bewaar hem uit het zicht, bijvoorbeeld in uw achterzak. Pak een gezonde, lekkere snack en kijk naar een goede film die je al hebt gezien, zodat je hem kunt stoppen wanneer de tekst komt. Verlaag het volume van de tv zodat de film stil is - op die manier hoor je wanneer je de tekst krijgt. Denk eraan, controleer uw telefoon niet! Wacht gewoon tot het je vertelt dat de tekst is gekomen.

Comments (13)

  • bcollier
    Ik vind het erg leuk, het helpt erg om het beter te doen.
  • lterry
    Dit artikel heeft me geholpen te begrijpen dat ongeduld onvermijdelijk is, dat het elke dag zal komen. Maar dit artikel gaf me ook zeer nuttig advies en begeleiding bij het beheersen en beheersen van het ongeduld als het op mijn deur klopt. Dank u en God zegene.
  • trevor85
    De tips hebben mij het meest geholpen. Om mijn geduld niet te verliezen. Misschien heb ik bijvoorbeeld woede op de weg. Ik kan niet zo boos zijn op de mensen en de auto's. Die woede is tijdverspilling en het brengt me nergens.
  • hdebacker
    Omdat ik ongeduldig was, leerde ik in dit artikel veel dingen van grote waarde. Ik ben al begonnen met het maken van aantekeningen van de dingen waardoor ik mijn geduld verlies.
  • tessie45
    Geduld is de sleutel, een goede herinnering in dit artikel.
  • jonasmarechal
    Het hielp me om de echte oorzaak van mijn ongeduld te achterhalen en te begrijpen.
  • aidendekker
    Het herinnerde me eraan dat niemand perfect is! Diep ademhalen helpt enorm om je weer te concentreren en weer rustig te worden. Ik hou ook van de suggestie om iets anders te vinden om op te focussen als ik ongeduldig ben door te wachten in lange rijen. Dank u!
  • martinlana
    Ik hou zo veel van dit artikel. Mijn voornemen voor 2020 is om meer geduld te hebben, en ik zal dit gebruiken. Dit zal ook de angst wegnemen die voortkomt uit mijn ongeduld. Heel erg bedankt!
  • giulialauwers
    Dat niemand perfect is. Ik werd ongeduldig met de fouten van mensen en verloor mijn zelfbeheersing en begon te vechten, maar vanaf nu zal ik mezelf een belofte doen om te begrijpen en te accepteren dat niemand perfect is, en dat ben ik ook niet zeker, en zal altijd kalm blijven.
  • rschimmel
    Alle stappen om kalm te blijven hielpen. De tips waren geweldig.
  • pbrown
    Het helpt me om mijn geduld niet te verliezen en om mijn ouders heen te snauwen.
  • tonybutler
    Het heeft me veel geholpen om me eraan te herinneren wat ik moet doen als ik mijn geduld verlies.
  • vandenveldejaso
    Toen ik al je artikelen las, dacht ik eerst dat ik dit niet allemaal kon, het is onzin. Later, toen ik het echt deed, werkte het ook echt. Heel erg bedankt voor al je artikelen.
Medische disclaimer De inhoud van dit artikel is niet bedoeld als vervanging voor professioneel medisch advies, onderzoek, diagnose of behandeling. U dient altijd contact op te nemen met uw arts of een andere gekwalificeerde beroepsbeoefenaar in de gezondheidszorg voordat u begint, verandert of stopt met enige vorm van gezondheidsbehandeling.
Deze site gebruikt cookies om het verkeer te analyseren en om advertenties te personaliseren. Als u ermee doorgaat deze site te gebruiken, stemt u in met het gebruik van cookies. Ga voor meer informatie naar ons privacybeleid.
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedInGoogle+YoutubeRedditDribbbleBehanceGithubCodePenWhatsappEmail